پرسپولیس در دیداری کاملا یکطرفه مقابل ذوب آهن نتوانست به گل برسد تا خیلی زود مشکلی که یحیی گل محمدی ماه هاست به آن اعتراض دارد، عیان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
هر اندازه آنسو فاتی اصرار برای ماندن در بارسلونا دارد، ژاوی در تلاش است راهی برای خلاصی از دست او پیدا کند.
بخشی از افت شدید دانش‌آموزان ایرانی در دو دوره اخیر آزمون به فقیرشدن جامعه ایران مربوط است و نمی‌توان همه این افت را به تغییر کتب درسی و کرونا نسبت داد. دلیل اصرار طبقات بالا بر ورود به دانشگاه این است که می‌خواهند بگویند ما اگر در طبقه بالا هستیم، استعداد و شایستگی‌اش را داریم. یکی از کارکرد‌های آموزش این است که شکاف‌های ناشی از «لاتاری تولد» را به حداقل برساند.
روزگذشته رئیس دیوان عدالت اداری به رغم مخالفت‌های دولت بار دیگر تأکید کرد که «انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است» حال باید دید با اصرار دیوان عدالت اداری و انکار دولت، لطیفی همچنان سکان استخدام در کشور را در دست خواهد داشت یا خیر؟
درست یک ماه پیش و زمانیکه قربان‌زاده بر تشکیل مجمع عمومی استقلال اصرار داشت، سعید آذری گزینه اصلی سازمان خصوصی سازی برای سرپرستی آبی ها بود.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
خالقی با تأکید بر اهمیت پرهیز وزیر جدید از بنگاهداری وزرات صمت، افزود: اصرار به ادامه سیاست غلط بنگاهداری وزارتخانه صمت توسط وزرای قبل ریشه بسیاری از مشکلات در حوزه صنعت و تجارت بوده است، وزیر جدید باید با درس از گذشته، این سیاست غلط را کنار بگذارد.
با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
سردار قاآنی گفت: فرمانده سپاه قدس یادآور شد: امروز استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل اقرار می‌کنند کسانی در میان نبرد موفق‌اند که بیشتر مقاومت می‌کنند. خیلی از مراکز مطالعاتی و کارشناسان دنیا این را بیان می‌کنند و این محصول فداکاری مردان جبهه مقاومت و انعکاس درست این ارزش‌ها توسط رسانه و در راس آن‌ها شهدای عالی مقام رسانه است.
عباس عبدی نوشت: آیا سیاست‌گذاران آموزشی کشور از این وضع درس خواهند گرفت؟ پیشنهاد می‌کنم که یک آزمون از دیپلمه‌ها انجام دهیم ببینیم که چقدر عربی و دینی بلدند و نمرات درسی آن‌ها چقدر بوده؟ قطعا شکست خورده‌اید. هر چند شکست مساله اصلی نیست، اصرار بر این راه شکست‌خورده مساله اصلی است. این وضعیت مشت نمونه خروار همه سیاست‌های سال‌های گذشته است.
مهم‌ترین درسی که تصمیم‌گیران و استراتژیست‌ها سیاست خارجی کشورمان از طرح تز عجیب زمستان سخت باید بگیرند این است که نباید فرصت‌ها را با طرح ایده‌های سلبی که شاید در آینده محقق شود یا خیر، از دست داد. اگر در تابستان اروپایی‌ها بر احیای توافق برجام و شاید تسهیل واردات انرژی از ایران (البته بیشتر نفت؛ چرا که اروپایی‌ها هم از نداشتن ظرفیت انتقال گاز ایران آگاه بودند) رغبت و حتی اصرار داشتند، اکنون دیگر شرایط تماما دگرگون شده است. حالا به جرات می‌توان این درس را برای مسئولان کشور بازگو کرد که نه تحولات سیال هستند و هر بازیگری در مسیر پویایی هر چه بیشتر خود گام بر می‌‎دارد؛ لذا نه در وضعیت کنونی و در آینده، نباید برای دست‌یابی به منافع دست به قمار زد
سرمربی جوان والنسیا پیش از شروع بازی با رئال به سمت کارلتو و رفته و با او دست داد.
مرعشی گفت: اگر بخواهم از دو اشتباه آقای هاشمی نام ببرم، می‌گویم یکی اصرار آقای هاشمی برای اینکه روحانیت به دولت و به مناصب حکومتی ورود کنند، این اصلاً تصمیم درستی نبود. شاید آقای هاشمی به خودش نگاه می‌کرده، به روحانیون در این سطح نگاه می‌کردند. دوم؛ اینکه آقای هاشمی بیش‌ازحد از اینکه اختلافی در درون جمهوری اسلامی به‌وجود بیاید، پرهیز می‌کرد.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
مهاجمان داخلی پرسپولیس بدون رقیب هم نمی توانند دل یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورند.
ستون‌نویس برجسته فارن‌پالیسی استدلال می‌کند که اصرار دولت آمریکا بر پیاده‌سازی اصول لیبرالیسم، موجب می‌شود هیچ‌گاه از اشتباهاتش در عرصه بین‌المللی درس نگیرد و «مجبور» به تکرار خطاها شود.
حال اصرار بر تمدید قرارداد کارلوس آن‌هم با توجه به فرصت‌های زیادی که این مربی در جام‌های جهانی و جام ملت‌های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران از دست داده، از آن نکاتی است که نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد. به عبارتی در این برهه اگر کسی یا نهادی بخواهد همچنان در پی تمدید قرارداد این مربی باشد، حتی برای چند ماه، بعید است دلسوز فوتبال باشد و احتمالا موضوعی دیگر غیر از فوتبال را در اولویت قرار داده است
مارادونا قبلا گل «دست خدا» را ثبت کرده بود، و حالا رونالدو اصرار به ثبت گل «موی خدا» دارد.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
البته این تغییر تاکتیک از سوی اصولگرایان به آن معنا نیست که دشمنی با آمریکا و انگلیس و ... کنار می‌گذارند. آن‌ها در کنار اینکه تاکید می‌کنند در مذاکرات پیروز شده اند بعد از توافق اصرار خواهند داشت که در برابر زیاده خواهی‌های ایالات متحده ایستاده اند و یک توافق در شان دولت انقلابی به دست آورده اند.
حجت حق‌وردی می‌گوید حضور در تراکتور شانس او را برای حضور در تیم ملی آذربایجان حفظ می‌کند.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ